keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Soft Shock

En pääse kirjoittamaan tänne niin usein kuin haluaisin ja se kyllä harmittaa... Mutta ehkä tilanne paranee kun saan tehtyä ennakkotehtävät alta pois! Oon kyllä ollu tosi väsyny tässä viimisen viikon kun oon tehny tehtäviä aina jonnekki 12 asti yöllä ja sitten pitäisi vielä katsoa mm. How I Met Your Mother-sarjaa. Saimme katottua tuon miehenpuolikas/kämppiksen kanssa the Walking Dead 2tuotantokauden eilen, jäi kyllä niin jännittävään kohtaan ettei toista! Jatkuu vasta ensi syksynä enkä tiiä kattelenko sitä sitten enää koska EN ASU ENÄÄ silloin miehenpuolikkaan kanssa.

Vähän Tampereen iltahämärää

..shadows...
Tälläsiä kuvia tuli otettua vähän useampikin kun olin kuvaamassa kaverin Flash Mob- taidetta kirjastolla. Tuli ihan kivoja kuvia, ainut että oli jo sen verran pimiää että ilman salamaa tuli aika heilahtaneita kuvia mutta ainaki on taiteellisia ;)

Kuvamateriaalia tulevasta: eräs lauantai aamu ennen suihkuun menoa innostuin vähän kokeilemaan hiuksiin erillaisia kampauksia ja pitihän niistä ottaa kuvat että muistaa joskus, että mitenkä se meni ;) Ajattelin että ei mulla kii hiukset mee muutaku tuosta päältä, mutta kyllä ne ainaki näyttää että ne ois kiinni kunha pistää vaa tarpeeksi pinnejä! Näitä kuvia yritän viikonlopun aikana laittaa; ensin ennakkotehtävät sitten huvi.. :D


Ja päivän asua: Kengät Seppälä, villahame Gina Tricotin (uff), paita UFF:lta ja laukku second hand. Tuo villahame on tosi ihana, jotenki oon aina vierastanut tuon mallisia hameita mutta ihan turhaan ! Mitäs tykkäätte asukokonaisuudesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti