sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Kengät kengät..

Miten vaikeaa onkaan löytää sopivia kenkiä? Todella vaikeaa! Oon eilisen päivän kokeillu kenkiä ja kaikki tuntuu olevan jotenkin ihan väärän mallisia mun jalkaan. Tai itse asiassa kysehän on mun jaloista.. Muuten mahtuis 38 kokoset kegät, mutta mun varpaat on niin pitkät ja varsinkin pottuvarvas, että pakko ostaa aina numeron isomat kengät. Ja mun oikea jalka on isompi ku vasen. Ja tuo päkiän kohta on niin leveä että tuntuu että mun jalat litistyy ja kaikkea muuta inhottavaa kenkiin!! Tuntuu että kaikki korkokengät on ihan huonoja kun joko ne puristaa varpaista tai sitten ne ei pysy jalassa... Ainoat kengät melkee mitkä on ollu hyvät nii normi tennarit, ja nekin eilen meinas pettää mun luottamuksen. Miten ne näyttääkään niin suksille? En voi ymmärtää... No kuitenkin, Skopunktenissa ois ihanat ORANSSIT tennarit sellaset vähä pitempivartiset 20€... Mutta ne näyttää niin kauhean pitkiltä mun jaloissa.. Mut kyllä mä ne ostan varmaan ens viikolla tai sitte joskus..
Ja nyt tässä rupesin miettimään että pitäiskö panostaa iha kunnolla ja ostaa Vans:lta jotkut mintunvihreät kevyet kenkulit? Vans on kiva merkki ja sillee ja sitte ois kengätki kesäks. Eli: Oranssit tennarit+ vansin kengät= perfect! Ja sen lisäksi jotkut uudet, söpöstely balleriinan tapaiset pikkukengät? Jeah, that sound's like a plan!


Tuossa nyt muutamat Vans:n kengät mitkä haluaisin :) Ei löytynyt mintun vihreitä mutta ehkä niilllä ei oo kaikkia kenkiä nettisivuilla ;) toivossa on hyvä elää..

Eilen oltiin kavereitten kaa testaamassa uutta baaria Puumaa, on kyllä nimensä ansainnu se paikka oli nimittäin 50+ ihmisiä sielä !! En ymmärrä, kyllä sielä välillä soi myös nykyaikanen musiikki, suurin osa kuite oli 90 luvun hittejä..
Minua myös haki ensimmäistä kertaa HYVÄNNÄKÖNEN nuorimies viimiselle hitaalle, olin otettu :D Jäi hyvä fiilis kotimatkalle.

Nyt tälle päivälle mulla ei oo uutta päivän asu kuvaa, ehkä huomenna saan ja kerkeän aikaseksi muokata sellaisen :)

Ja nyt katsomaan War Horsea ja syömään nams <3



ps. mulla on ikävä Helsinkiin ja herra EP:tä...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti