tiistai 13. maaliskuuta 2012

Ennakoita ja UFFia

Taas on mennyt pari päivää viime päivityksestä mutta mutta kyllä onneksi aina jossain välissä kerkeää kirjottelemaan ja mikäs sen mukavampaa kuin avautua tänne hieman "uusimmista" (ja ainakin omista) muotibongauksista, ostoksista ja villityksistä :D


Oon tässä tehny pääsykoe-ennakkotehtäviä sinne Teakkiin ja Metropoliaan vaatetusalalle sekä teatteri-ilmaisu ohjaajan linjalle. Eilisen päivän väsäsin tuon vaatetusalan 3. tehtävää, missä pitää piirtää oma tulevaisuuden työtiimi töissä tai sellane ja sitte pitäis vielä maalata... Ääh oon tuhoon tuomittu, oon tehny niin pientä ja tarkkaa lyijykynä jälkeä ettei oo tosikaa! Pitäis alkaa seuraavaks maalaamaan sitä kuvaa.. Sitten oon tehny myös sitä ensimmäistä tehtävää missä pitää leikata mustasta kartongista tasokuva yhdestä mekosta ja oon suunnitellu toista tehtävää, missä n.16-vuotias poika laskettelee ja sille pitää suunnitella asukokonaisuus. Huhhu!

Nooooh tässä kuitenkin viime lauantain UFF reissun ostoksia ja kaikki vain 1e !!!

Bilehile reppunen




ihanainen "ratsastaja" takkinen
ensimmäinen, vapaa-ehtoisesti ostettu vaaleanpunainen paita

mintunvihreä on mun uus lemppari <3

ja gina tricon villahame <3

Samaiseen joukkoon kuuluis myös ruskea hattu, mutta unohdin kuvata sen mutta eiköhän se piahkoin esiinny jossain asukokonaisuudessa ;)

Vielä viimeisenä erään päivän asu, missä uusi farkkuliivi pääsi oikeuksiinsa:
paita h&m, liivi second hand, farkut lindex,villasukat ite tehty
ps. mun hyvä ystävä neiti K on yökylässä, miehenpuolikaskin on pois kaverinsa luona jee TYTTÖJEN ILTA!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti