perjantai 4. toukokuuta 2012

Kesää viedään

Mulla on huono omatunto. Mulla on NIIN huono omatunto siitä ETTÄ en oo kerenny kirjotella tänne mitää.. varmaa viikkoon! Ärsyttävää. Mutta mulla on siihen se syy etten vaa oo kerenny. Viikonlopun olin Kokkolassa, maanantaina vietettii tyttöjen kaa PrinsessaPartyParty- vappua ja tiistaina muutin VIHDOIN JA VIIMEIN omaan asuntoon <3 tai ei ihan kokonaan oma ole koska muutin kaverin kämppikseksi mutta kuitenki. Ja oon sitte tässä järjestelly paikkoja ja silvatiseilaa, nyt alkaa jo näyttää tosi hyvältä tää mun asuinympäristö. Tavarat on paikoillaan ja vaatteet vaatehuoneessa (oikein huone vau ! ) ja koulussaki alkaa viiminen viikko: Opinnäytetyöt!! Ja ensi viikolla on torstaina Teatterikorkean pääsykokeet.. en ymmärrä miks meillä on pistetty opinnäytetyöt samalle viikolle ku Teakin kokeet, ku pääsykokeista on kuite ollu tieto jo aikoja sitten.. Nooh jännitystä ja paniikkia vähä elämään, eihän sitä muuten pärjäis! Pitemmittä puheitta tällä(kin) kertaa, hieman kuvia:





Leonardo DiCaprio <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti