tiistai 24. huhtikuuta 2012

Hung Up

Pitkiä ovat ajat kun tänne kerkeän kirjoittamaan. Tai sanotaanko että viitselitäisyydestä on joskus kyse ja siitä että jaksanko avata koneen (se on niin vanha ja hidas) ja että toimiiko netii.. Niinkuin eilen netti ei ottanut yhdistääkseen edes 2 minuutiksi, en ymmärrä mikä sitä vaivasi mutta tänään se toimii jee !! Viime kerrasta on sen verran että olen nyt PUNAPÄÄ!! Joo jee lauantaina värjäsin hiukset kuparinpunaiseksi ja väristä tuli tosi kiva <3 Tosiaan värjäsin jollain Swarkofiopoijn -vaikea kirjoittaa- sävyte shampoolla. Oli iha normi väritekoostumus ja iha helppo ite levittää ja nyt nämä on tälläiset kuparin punaiset. Oisin halunnu vähän kirkkaaman punaiset tai oranssimmat hiukset mutta nämäkin on tosi kivat. Ensi kerralla sitten oranssimmaksi ja löysinki siihen sopivan värin Prismasta, en vaan muista tuotteen nimeä kun ohimennen näin kyseisen tuotteen..


Tuollasen väriset hiukset tällähetkellä :)



Asuntorintamallakin kuuluu vähän uutta tai ei periaatteessa mutta kuitenkin; Vanha kaverini otti minuun sunnuntai iltana yhteyttä ja kysy tarvisinko kämppää että hänen asuntoonsa (soluun) pääsisi muuttamaan vaikka heti, sieltä kun yksi tyttö oli lähteny poies ja huone oli sitte vapautunu. Tää asunto sijaitsee vanhan asuntoni "nurkan takana" ja tämä T- kaverini asuu siinä koko ajan ja joku Noora joka ei kuitenkaan koskaan ole kotona.. Meen huomenna eli keskiviikkona tarkastamaan huoneen ja jos se on hyvä ja iso ja asunto on siisti niin muutan sinne heti koska en jaksa alkaa vehtaamaan tuon toisen asunnon kanssa, minne oon kyllä jo lupautunu menemään. Sanoin tänään sille A:lle (kenen asuntoon jo lupauduin) tuosta toisesta asunnosta ja kyllähän hän oli että "voi hitsi mut kyllä sä tuonne mun kämppäänki saat muuttaa" ja se kämppä mulla on ekana vaihtoehtona. En vaan jaksais nukkua muitte nurkissa enempää..

E:n nurkassa..

Tuossa on tosiaan mun tavarat tällä hetkellä sielä vanhalla kämpillä.. Kumpa oi kumpa minulle kirkastuisi huomenna tuo asumisjuttu !! Oi voi oi voi oi voi...

Koulussa menee kuuten kivasti, ollaan saatu hyvin tehtyä meidän opinnäytetyötä ! Tanssiki sujuu ja läpimenot on hahmottaneet itsensä ja sillee :)

juhlasali jossa me myös esitetään meän opinnäytetyö

taukohuoneessa

ystäväni J esittää mm. Hamlettia

Oon muuten tehny Instagramiin tunnuksen : wolfinsheep joten sinne oon lisäilly joka päivältä jotai 5 kuvaa ainaki, on kyllä metka paikka !! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti