torstai 17. toukokuuta 2012

Barbie tosielämässä

Facebookkia selailessani näin tälläsen artikkelin:

Meet a 'real-life' Barbie

En tiiä onko tämä nyt oikeasti totta, sitä tuossa artikkelissaki ihmetellään että onko tämä totta, mutta kuitenki, aika julmaa pilaa tämä ois. Oikeasti miten joku nainen voi muokata itsestään tälläsen:

http://fashionsarea.blogspot.com/2011/11/barbie-doll.html
Barbit on mun mielestä ihania nukkeja, joilla on kiva leikkiä. Varsinki lapsena ite leikin tosi paljon barbeilla. Mutta en ymmärrä ite sellasta ihmistä, joka haluaa muokata itselleen tuollaisen vartalon? tuon artikkelin kuvista näkee (varsinkin rantakuva), että tuollanen vartalo ei ole normaali. Ja nämähän on vaan mun mielipiteitä. Ja mua hirvittää tuo keho, ei pahalla niitä kohtaan jonka mielestä se on hieno tai seksikäs yms. Nainen näyttää anorektikolta, jolla on isot tissit, ja onko se kaunista? Ei. Mun mielestä. Niinku sivullaki luki, että ihminen ilman virheitä ei ole mielenkiintonen. No ei tosiaan, ja mun mielestä mielummin muhkea ja kurvikas nainen kuin sellainen, joka menisi rikki kun koskettaa. 

Tokihan jokaisella on omat kauneuskäsityksensä kaikesta, ja mullaki mun omani. Ja kaikkihan on kauniita omalla tavallaan, ei ketään voi sanoa rumaksi. Mutta voiko pistää jonku rajan näihinki kauneusleikkauksiin? Ku mun mielestä hyvän maun raja kuitenki pitää olla sama kui itteensä käyttää kauneusleikkauksissa ynnä muissa, ihminen on kuitenki aikojen alusta asti koristanu itteensä. Mut jotenki mun mielestä sitte ku mennään leikkelemään omaa ruumista muista ku lääketieteellisistä syistä (liian isot rinnat että on selkävaivoja tai joku hengitysteiden sairaus...) En tiiä, ei varmaan pysty kukaan tekeen rajaa, mutta tässä mun mielestä kauniita vartaloita:




Ja jokainen nainen on kaunis ikään, ruumiinmuotoon, ihon väriin, hiusten pituuteen ja kasvojeen muotoon katsomatta.


Ja loppujen lopuks jokanen tekee just niinku itestä tuntuu oikealle. Mielyttämättä muutakuin itseään.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti