torstai 17. toukokuuta 2012

You always want to go

Ollaanpas sitä myöhään valveilla, jaloilla, hereillä, kuppaamassa.. Heeh niin ollaan, kerranki elämäni ensimmäisen kerran varmaan kirjoitan toisen blogipostauksen samana päivänä. Tai eihän tämä enää samaa päivää ole kun on keskiyön yli 17 minuuttia. Kuuntelen hyvää musaa Spotifystä mm. Django Django:a ja keskustelen facebookissa.

Niin ja oonhan minä saanu vähä jotai hyödyllistä aikaseks muutaku syöny ihanaa ruokaa <3
Nimittäin oon suunnitellu häämekkoa, joka on tilattu äidiltäni, mutta pitäähän munki vähä harjotella tätä suunnittelua ku oon kerta sinne metropolian vaatetussuunnittelija-linjalle menossa. Oon varmaa kymmenisen kuvaa ettiny weheartit:sta ja piirrelly niistä vähä yläosia häämekkoon.


Nainen on harteikas, mahakas ja lyhyt. Eli ei ainakaan v-kaula aukkoa eikä mielellään sellaista niskantaakse ahistavasti menevää yläosaa. Ja helmaan tulee kuulema paljon rypytyksiä, ja äiti oli suunnitellu että se helma osuus alkais vasta lantiolta. Elikkä että keskiruumista pidennettäis matalalla vyötäröjutulla..


Ah niin ihanaa pitsiä <3 mä ainaki haluun mun häämekkoon ehkä sitte joskus pitsiä ja varmaan jotku tuollaset hihat koska mun hauikset palelee helposti :(


Joku klassinen mekko ois tosi ihana, ehkä sellanen empire-tyylinen tai ylpeys ja ennakkoluulo tyyppinen yläosa, elikkä sellanen kanttineen pääntie. Ja tuollanen mikä tuolla ylyhäällä olevalla tytöllä on, tuollanen pitsi"takin"mallinen ois kans ihanan tyylikäs ja ajaton.


Aikasemmin en halunnu naimisiin, nuorempana en oo sitä edes miettiny sen kummemmin ku jotku tytöt jo 10-vuotiaana tietää millaset häät haluaa, mutta nykyää mulla on tullu sellane että kyllä se ois ihanaa mennä naimisii. Mutta mulle kyllä käy maistraatti-häätki ja sitte vaa pitää isot juhlat, ettei tartte mennä kirkossa naimisii. Mut sellasessa vanhassa kirkossa ois nii ihanaa <3 tai sitte mut ja mun puoliso ( :D ) vihitään sitte jossai ikivanhassa linnassa jossai tuolla keski-euroopassa. Hmm joo ja sitte ne ois sellaset keski-aikaset juhlat tai sitte ei.. :D Mitehä tämä nyt tähä mun häide ajatteluun meni, hihi..


Mulle tuli tänään tänne uuten osoitteeseen ELLE !! en ymmärrä.. varmaan mainittinki siitä jo aikasemmin mutta se vaan on niin hämmentävää, mutta siinä luki että lahjalehti elikkä se oli vaa jokku tilauslahjajutskahommelli joltaki ihanalta ihmiseltä <3 en kyllä tiiä yhtää että keltä mutta mutta.. Nyt se tanssi ja unohdetaan koko epilogi !

ps. lakkasin kynnet pastelli sävyisiksi: mintun vihreää, kanarina keltaista ja hempeen persikkaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti