sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Kidutettu eläin häkissään

Vihdoin ja viimein kun olen kotiutunut tänne uuteen asuntooni, voin myös kirjoittaa kunnollisen blogi päivityksen asukuvine kaikkineen. Jee! Sain myös eilen kamerani takaisin kotiin, jätin sen viime reissulla Kokkolaan kun ajattelin meneväni sinne tänä viikonloppuna mutten mennytkään, niin onneksi isä ja hänen morsmaikkunsa toivat sen eilen ohi-ajo-kulkumatkallaan luokseni kera uuden polkupyöräkorin :D sain myös tuliaisiksi Tuurista hienon ruuvimeisseli systeemin, missä on vaihdettavat ristipää-osat. Se mitä oon tehny tässä nämä viimepäivät on Teakin kokeisiin harjoittelu, itsensä kanssa hengailu, kämpän kuntoon laittaminen ja leffojen katsominen. Eikä minkä tahansa leffojen, vaan Step Up ja Step Up2 The Streets !! Hain vähän inspiraatiota teakin tanssi-soolo-tehtävään.. No tulihan sitä ja sain myös tehtyä kyseistä tehtävää, huomenna vielä harjoittelen sitä vähän enemmän :) sain myös harjoiteltua muitakin tehtäviä, torstaina pitäisi mennä sinne Helsinkiin ja kokeisiin ja ääh..



Päädyin kuitenkin tänään taas siihen että ehkä en haluakkaan näyttelemisestä itselleni ammattia. Rakastan sitä liikaa että haluan pilata sen ammattitaidolla, olen mielummin harrastelija ja amatööri ja nautin siitä täysin sydämmin. Ehkä. Ja mielummin EHKÄ haluaisin sinne Metropolian vaatetussuunnittelija linjalle.. Koska tahdon. Piste. Ei sen enempää :D

Päiväni asu: 
Kengät h&m
Mekko kirpparilta
vyö (varmaan) Pieces, ostetu kirpparilta
farkkutakki äitini vanha, merkiltään VM Jeans
tuubikaulahuivi h&m


Ja nyt tässä teille uudesta asunnostani elikkä huoneestani vähän kuvia.. Kokoahan tällä on noin huimat 20 neliötä, elikkä vähä pienempi ku edellinen. Mutta yllättävän hyvin olen siitä 47 neliöstä saanut tavarat mahutettua puolet pienempään HUONEESEEN...
Tosiaan yläpuolella kuva ovelta.


Sänkyni, joka on tosiaan vain joustinpatja, toimii ja on ihana <3 sekä seinällä taulu vuodelta -66. Tämäkin äidin luota saatu :D tai no otettu luvan kanssa...


 Lampaantaljani lattialla <3  ihanin <3 ja hyllyni mikä toimii myös tietokone pöytänä ja kaikki koruni seinälle ripustettuna. Sieltä näkee kaikki heti suorilta käsin ilman erityisiä kaiveluita ja etsiskelyitä.


Onhan minulla toki nuita korurasioita vielä erikseen, ne näkyy tuolla ikkunalaudalla.. kolme kappaletta, sitten on meikki-punottu-rasia ja lattialla punoskorin päällä se meikkilaukku, mistä käytän päivittäin meikkejä. Vaihdoin tänään myös tuollaisen ihanan sinisen verhon väliaikaisen lakanan tilalle.. Tosin tarvitsen lisää verhonipsejä jotta saisin toisenkin verhion paikoilleen. Ajattelin myös asennella tuonne ikkunaan sellaisen punaisen, ikeasta ostetun pimennys verhon.. Odotan tosiaan että äiti tulee kylään nii hän saa luvan vähän avustaa minua ^^.


Kasvejaki mulla löytyy kolme kappaletta, yksi tuon ikivanhan, joululahjaksi saadun piirongin päällä ja se on nimeltään jukkapalmu (siis se kasvi..) Ja mun piano on tällä hetkellä karenssissa KOSKA se ei mahdu tänne.. ehkä kun saan viimeisetkin pahvilaatikot purettua niin saan sen mahtumaan :)
Seinille mulla toki tulee tauluja mm. Kaj Stenvallin ankka-tauluja ja itse maalaamani, opinnäytetyön yksi osa, Susi- taulu. Se onki kokenu kovia tässä muuttojen aikana, pari kolhuakin saanu vaikka rakkaudella olen sitä yrittänyt kohdella.. Minkäs teet ku on nii iso (100cm x 120cm).

Kännykässä mulla ois vaikka millä mitalla kuvia mitä vois postata tänne mutta ne on kännykässä joten.. Ja en saa jotenki toimimaan ollenkaan kännykän bloggeria, se ei vaan halua julkasta niitä postauksia, en tiiä mikä sillä on mua vastaan :( Nooh jos se enstaina alkais toimimaan ;)


Nyt lähden himmenemään iltaan kaveriani vastaan tuonne Vikkulaan yksille, ajattelin kyllä pärjätä ihan kaakaolla :) Niin ja lupaan päivittää nyt useammin ! Paitti ti ja to on sellaset etten kykene tekee päivityksiä.. Heh :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti