tiistai 21. elokuuta 2012

School bench


Kesän herkkuja tarjoaa MINÄ !! No vähän vanhaa hommaa mut ei kinde ! Oon oppinu tässä parin viikon aikana mm. Skeittaan tai no kruisaileen ja lonkkaamaan koska minulla on omana sekä longboardi että kruiseri SEKÄ olen oppinut vähän ompelemaan oikein ja koittanut tajuta jotain kohokuvia siitä miten saumat menee... Vaikeaa :D


Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja vanhatkin ovat pysyneet messissä!! Tahtoosin vain paikkakunnakseni Helsinki. Tai Ouluki ois iha jees mutta mieluummin Helsinki.


Kirjoja oon kans lukenu viime viikon aikana iha simona! Tälläkin kyseisellä hetkellä kun oottelen että tämä lataa, luen Hopeanuoli- mangaa :DD Ja Carita Forsgrenin Auringon Kehrä:ä, on muuten mielenkiintonen kirja Egyptin faaraoista ja pohjosen näkijä- lapsesta ! Suosittelen. Pian taas päivittelen jahka saan vähä fiksumpaa sisältöä, hope to see ya guys soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti