keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Punapäitä näkyvissä

Aika kuluu ja niin minäkin. Uusia ostoksiakaan ei ole nyt vähään aikaan tullut kun ei ole rahaa oikeasti kerranki ja pitää muutenki säästää ettei hamstraa tässä vaiheessa elämäntilannetta liikaa tavaraa mukaan ! Tosiaan viikonloppuna kävin pakkaamassa KAIKKI mun tavarat ja olin yötäki siellä kämpillä, tosin Herra N tuli sitte su-ma välisenä yönä sinne ... hehhe.. no juteltii joku tunti ja aloin uudestaa nukkuu ja seuraavana päivänä koulu jälkee suuntasin nyt tänne ystäväni (VAIMONI) E:n luokse :) Herra N:n kaa ollaan ihan jees väleissä, ei sentää riidellä tarvi enää.. Huomenna kuiten menen sielä käymään kun hän tartti jotain tavaroita (pakkasin tosiaan kaiken mm. paistinpannun..) ja haen kuparinpunaisen hiussävyteshampoonikin sieltä <3 Värjäsin tuolloin maanantai iltana hiuksia, tai otin värinpoistolla tuon tyven ja nyt on taas niin blondina että hirvittää :D


En kyllä yhtää osaa sanoa sopisko mulle loppujen lopuks punaset hiukset ! Ja se väri mikä mulla on, on kuparin punainen. Ja tällä hetkellä mun tyvi on sellane "vetyperoksidi"blondi eli sellane kellertävä ja latvoja kohti vähä oranssihtuu ja sitte tummenee :D että latvat on sellaset ruskeat.. Vägä sellaset hienot liukuvärjätyt :D Ja ite tietty oon ottanu värinpoistolla että :D

Noh, ostinhan minä viime perjantaina käydessäni Ideaparkissa kengät Biancosta, jossa ystäväni I on töissä :) ostin sellaiset ruskeat pehmeät nahka buutsit missä on kaksi remmiä jotka menee varren ympäri. Oikea hinta oli 120€ mutta minäpäs ostin ne alesta 40€ !!! Ja kenkien lisäksi ostin Mangosta (Ihan ensimmäistä kertaa!!) laukun, sellaisen persikan värsisen 10€ <3

Bianco kengät ja housut h&m

laukku Mango
Hankintalistalla olisi vielä mintunvihreät korkokengät nekin Biancosta ja maksais 50€ <3 Ja muita sitten olis pyöreäkauluksinen neule, kasvovettä, kasvorasvaa... halutulla listalla ois korkeavyötäröiset farkut ja shortsit, chinot, musta nahkaliivi... :DD Paitsi tuossa kun pakkasin tavaroitani niin alkoi oikein ahdistaa se tavarapaljous! Miten yhdelle ihmisille voi niin kauheasti kerääntyä tavaraa ! Kirjoja tuli kaksi isoa laatikkoa, vaatteita yhteensä kaikkiaan 6 isoa jätesäkkiä + kaksi rinkkaa... kenkiä oli 3 eri sellaista isoa pirkka ruokakassia, laukkuja myös 3 pirkka ruokakassia.. ja muuta tavaraa kans paljo, kaike kaikkiaan se makuuhuone täytty mun roinasta! Oli sielä huoneessa sentään sänky (purettuna), pieni rottinkisohva, kaks pienehköä piironkia ja yks yöpöytä... UAAAH en tiiä miten selviän varsinkin jos muutan Helsinkiin pieneen yksiöön.. Sus siunakkoon!


Ja niin ihana Rupert Grint <3 ah se on niin sulonen ja edelleen niin hyvännäköinen vanhempanakin! <3
Näihin tunnelmiin ja näihin kuviin.. Hih :)

EDIT. Niin ostinhan mä eilen kirpparilta mintunvihreän kynsilakan 1,80€ (O.B.I merkkinen..) ja sitte Jean M. Untine-Auel:n kirjasarjan Maan Lapset 6. osan!! Suosittelen ehdottomasti kaikille, aivan mieletön kirjasarja!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti