maanantai 2. huhtikuuta 2012

All day and all night

Uaaha nyt ei kyllä paljoa irtoa asiaa, oon vaan niin väsynyt että meen kyllä päikkäreille .. :D
No voin jotaki kuite kertoa: meillä alko tänää koulussa uus jakso ja meidät on jaettu uusiin ryhmiin ja mä pääsin ryhmään, jota vetää Kanadalainen Stephen, ymmärrän ainaki melkein kaiken mitä se puhuu... Ja me aletaan tekeen Shakespearen näytelmistä kohtauksia, sellasta esitystä, keskiviikkona jaetaan roolit jei mitähä mä saan tehä ????

kuva from weheartit.com
Joo ja viikonloppuna ostin mustat paksupohjaiset tennarit h&m:ltä 19,90€, micmacin mustalla pohjalla kukkia balleriinat 14,90€, mustan hatun h&m:ltä 9,90€, mustan ja valkosen t-paidan h&m:ltä ja mustat pitkät kynsikkäätt h&m 3€.
Ja olin myös Kokkolassa taas viikonloppuna.. Hihihiii :D
Ja pääsiäiseksi menen jälleen Kokkolaan jee !! Ja oon nyt myös saanu tehtyä kaikki ennakkotehtävät ja lähetettyäki ne.. Tänään viimiset ja huomenna loppuu haku heeh.. toivottavasti ehtii :)


ps. loppuis jo toi lumen tulo .. mä en jaksa enää.. varsinkii talvea :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti