lauantai 1. joulukuuta 2012

Niin joutui armas aika...

Se joulu suloinen! Tai siis vasta joulukuu mutta voi että ! Enää 23 päivää jouluun hehhe, suurin osa joululahjoista on jo hankittu tai tehty ja hyvälle näyttää, nyt vielä se lumi maahan nii perfecto!

mun hieno "pukeutumispöytä" on saanu valot jo viikko sitte <3

Tänään mentii iskän kaa käymään vähä ostoksilla, H&M:stä löyty kummipojalle lahjat.. Clash ohlshonnoilloinlta löyty leikkuulautoja meille :DD ja ja ja käytiin myös SPR:n kirpparilla mistä ostin ensimmäisen poolokauluksellisen paidan ja kaksi pussukkaa yhteensä 3,40€.


Myös upea karvahattuni jonka ostin varmaa kuukausi sitte SPR:n kirpparilta 3€ pääsi tänään autoon asti ja spr:lle mutta kaupungille mun karvaturre ei ihan ollu valmis, tai siis minä en ollut valmis vielä näyttäytymään hänen kanssaan.. On lämmin karvalakki, pää hikoilee ku pieni sika!


Poikettii myös kirjastoon mistä lainasin Helena Waris:n "Uniin piirretty polku" kirjan ja George R.Rr Martin:n Valtaistuinpeli, tunnetaan myös tv.sarjana "Game of Thrones". Veli suositellu tuota ja lainasinkin sen syksyllä englannin kielellä kun ei suomeksi löytyny mutta en jaksanu alkaa lukeen :D oon vaan ootellu että löytys suomeksi :) Salaisuus- kirja on omani ja suosittelen kyllä, on mielenkiintoista asiaa ja jotenki itsestään selviä ajatusmaailmoita että huhhu! Myös Catherine Cooksonin "Laitakaupungin lilja" on omani, tykkään tosi paljon Cooksonin kirjoista, ollaa äitin kaa suuria "faneja"!


Tässä ne kaksi 0,50€ pussukkaa, toinen vissin ihan tekonahkaa ja toinen oli h&m:n pussukka... Ihan meikkilaukuksi ajattelin nuita :)


Ja tämän päivän paketoinnit! Odotan innolla sitä hetkeä kun ihmiset avaa antamani lahjat koska jotenki tänä vuona oon ostanu ja tehny sellasia lahjoja joista ne ihmiset pitävät! Muumuassa kummipoika on varmaan aivan innoissaan näistä kahdesta lahjasta, nimittäin Angry Birds hupparista ja Toy Story Buzzlightyear (vai mite se kirjotetaan) t-paidasta!


Mun huoneen kaapinovet, oon vähä koristellu kuvilla nuita ja tietty Disco Ensemblen keikka julisteella !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti